måndag 7 november 2011

Från Piss Off till....

Hann tänka tanken att slänga väckarklockan (telefonen) i väggen i morse när den ringde 4.15


Men hoppade upp istället och väl påklädd och med lurarna i öronen, så begav jag mig ut på morgoncardio, som inte kändes ett dugg jobbig bara skööööön.


På gymet idag körde jag rygg och vader. Gick oxå över förväntan. Kände mig ganska stark faktiskt och bra med energi :) Fler sådana dagar till Petra TACK!!!!
Ja det var skillnad på mående idag om man jämför med gårdagens piss off mående.


Snart dax för kvällsmål, Kesella med kanel och kvällens fotmassage av den bästa :D


Bokade tid idag oxå för Manikyr och pedikyr. Så nu kan jag bocka av det på min lista oxå.
Så nu är det nog bara bling bling kvar tror jag.


Här kommer bild på ännu ett snyggt klädesplagg som kom med min leverans från Dcore
Den är inte bara snygg utan väldigt skön oxå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar