lördag 1 oktober 2011

Som ett barn på julafton

Det blir bara mer och mer längtan till lördagar. 
Imorse kl 4 vaknade jag som ett barn på julafton och bara längtade efter att få gå min morgonpromenad så jag sen skulle få avnjuta dagens för mig lyxfrukost bestående av: frallor,smör,ost,youghurt,crunchy, juice och ägg.


Men jag försökte somna om tills kl var 6 sen gav jag upp. Har för övrigt bara drömt om vikt hela natten. Kilo hit och Hekto dit.


Blev helt "hög" av frukosten tror jag. Helt snurrig i bollen ;)


Ska iväg om en stund och köra dagens gympass som är axlar och biceps och lite cardio på det.


Idag är det formkoll så jag har vägt och mätt mig imorse inga glädjesiffror på vågen men inte + iallafall. Återkommer mer om det senare.


Kramelikram


Vy från morgonpromenaden

2 kommentarer: