fredag 30 september 2011

FREDAG

Ååååh inatt fick jag sova, så när kl ringde 4.15 studsade jag upp för att ge mig ut på pw:n som jag missade igår.


Jag har skön träningsvärk i lår och rumpa så det "sovandes" benpasset var inte så dåligt ändå kanske, trots att jag knappt minns det.


Annars idag är det vila från gymträning. Det har bara jobbats idag. S har fått vara hemma med Lilleman.


Imorgon är det fridag/ätardag. Som jag har längtat. Men det är även formkoll. 
Både vikt och mått denna gång. Vet ärligt talat inte om det kommer visa något positivt på vågen. 
Tycker jag känner mig flubbig, kanske är så att jag samlat på mig vätska nu när jag inte fått sömn och har känt stress. 
Vad vet jag. 
Jag har iallafall följt mitt upplägg till punkt och pricka. Förutom då att jag istället för onsdagens pw fick ta en joggingtur på em istället, och att gårdagens pw blev idag istället.


Allt går så lättare nu oxå tack vare de ekologiska morötterna ;)
(mer om dem kommer. Kanske nästa vecka) 





Sen vill jag tacka Alla goa teamkamrater och bästa Coach och nära och kära. För alla peppande kommentarer man får här och där :D


Stor KRAM till ER



Ha nu en underbar Fredagkväll!!!


Tjingeling

1 kommentar:

  1. Oj vad sköööönt att du fick dina sömn!:)
    Hoppas din fredag blev alldeles underbar och härlig på alla dess sätt;):)

    SvaraRadera