söndag 2 oktober 2011

Nytt upplägg och veckans träning

8 dietveckor avklarade. Imorgon går jag in på vecka nr 9. Och det är 9 kvar. (tror jag)


Har ett nytt upplägg from imorgon. Det är lite mer cardio och mindre kcal nu. Ska bli spännande att se hur man ska fixa det. Men som jag alltid säger. Allt går om man bara vill :)


Har varit och handlat allt för kommande vecka. Mycket kyckling, färs, broccoli, blomkål, sallad, keso och kesella blir det. Har lagat matlådor nu.


Så här såg veckans träning ut:


Mån: 6omin pw, Gym bröst/triceps, 20min på steppen.
Tis: 45min morgonjogg, Gym rygg/mage, 20min på steppen
Ons: 45min eftermiddagsjogg
Tors: Gym Ben,rumpa,vader
Fre:  60min pw
Lör: 60min pw, Gym Axlar/biceps, 20min på steppen
Sön: Gym Baksida ben/vader/mage, 45min eftermiddagsjogg


Ha en bra kväll


Kramelikram







3 kommentarer:

  1. Du är så j-dra duktig! Jag är imponerad och avvis:-) du börjar likna tjejerna jag såg på bodybuildar SM (1998) tror jag det var:-) hade jag bott närmare hade jag suttit i publiken & hejjat på dig! Du är bäst!!!!
    Kram Susse

    SvaraRadera
  2. Det går!! För att du vill!
    Nu kör vi!!

    <3

    SvaraRadera
  3. Tack :) Kram kram

    Ja det gör vi :)

    SvaraRadera