tisdag 4 oktober 2011

Sjuk hit och sjuk dit

Hela förra veckan var Lilleman sjuk, å nu är Ebba sjuk. 
Å jag vaknade med halsont, men ibland har jag lite små ont tidigt på morgonen. 
Så jag gav mig ut på min joggingtur i morse för att se om det skulle gå över. Men icke. Blivit värre under dagen, och i em/kväll kände jag mig lite febrig. 
Så nu dricks det varmt vatten med riven ingefära i så de jä... bacillerna dör. Har hört att det ska vara bra.


Är även ordinerad vila såklart.


Men jag kan bjuda på lite matbilder så här på tisdagkvällen ;)


Det här är exempel på vad jag äter:


En lunchlåda

Middag

Kvällsmål, ser ut och smakar som värsta desserten ;)

Tjingeling!!!

1 kommentar:

  1. Fina matlådor:):):)
    Till helvete med bakteriene!!! Krydda som fan med chilli så kanske bakterieskiten springer lite snabbare!!!

    SvaraRadera