söndag 2 oktober 2011

Söndag = rejäl sovmorgon

Oj vilken sovmorgon vi fick idag. 
Vaknade först vid 7 och då tänkte jag gå upp, men låg kvar och drog mig lite. 
Somnade visst om och vaknade inte förrän ca halv tio. Så länge har vi nog inte sovit på år och dar.
Förmodligen behövde vi det efter veckans icke sömn.


Så det blev ingen morgonjogg. Utan upp och åt frukost och sen blev det gymet. 
Där jag körde baksida lår,vader och mage. Gick riktigt bra jämfört med förra veckan. 
Ökade lite vikter här och där. Och orkade extra repetioner. Härligt!!! :)


Min Joggingtur ska jag ge mig ut på senare, innan middagen.


Jag var bara tvungen att provsmaka den nya Keso Hallon igår. Jag älskar ju Keso.



Men vilken besvikelse det var. Den smakade ju blääää enligt min mening. 
Och ingen annan i familjen tyckte heller om den.

Idag har jag och Samuel varit förlovade i 3 år. Det firade vi ju lite igår med att äta på restaurang. Det blev en Indisk. Mmmm var riktigt smarrigt. Och det där brödet de har Naan bröd, det riktigt smälter i munnen.

Somnade riktigt mätt igår, det hör ju inte till vanligheterna nu för tiden ;)
Efter restaurangbesöket åkte vi hem igen och hade hyrt en film och åt Klings Polkaglass och en stor negerboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar