onsdag 19 oktober 2011

Jag gnäller inte.... (bara lite) ;)

Den här veckan har varit den jobbigaste hittills. Både hunger, trötthet och svaghet. Smärta som kommer och går, den försöker jag tränga bort. Det får lixom bära eller brista.


När man väl får sätta sig på kvällen efter alla kvällsbestyr så somnar jag nästan bums.


Men jag kör på som jag ska. Först tog jag en dag i taget. Men idag har jag tagit en timme i taget.


Igår var det först en morgonpromenad. Sen skulle det varit 45min pw på em/kväll. Men jag bytte ut den mot 30min spinning istället för att skona foten.
Men shit alltså mina ben har ingen kondis. Trappmaskinen går ju ganska hyfsat ändå men cykla var värre. Men jag tog mig igenom passet såklart.


Idag har det varit morgonprommis, sen gymet där det var rygg och mage som fick sitt. Efter det 20min på stepmaskinen.


I em var jag iväg på massage på Flexmassage. Det är ingen njutbar massage men välbehövlig.


Nu är det dax att läsa med barnen och natta dom. Sen är det Papsi och Mamsi tid ;)



2 kommentarer:

  1. Hoppas kroppen känns bra efter massagen!!:)

    SvaraRadera
  2. Man får gnälla lite ibland! (inte för jag tyckte du gnällde så där vansinnigt mycket iof ;) ) Bara att härda ut, super bra jobbat hittills!! Nu är det inte långt kvar och du är redan i fin form =)

    SvaraRadera