måndag 17 oktober 2011

Försöka släppa det för en stund ;)

Nu ska jag försöka släppa jobbet en stund. Känns som man jobbar dygnet runt är det inte fysiskt så är det jobb i huvudet.


Idag har jag varit på en pw på morgonen. Sen körde jag bröst och triceps. Kände mig stark idag, iallafall i bröst.
Efter det blev det cardio på rodden.


Har inte kört rodd innan. Det var ju inte roligt precis och ont i rumpan fick jag. Men bara till att köra på. Variera det med bla steppen.


Nu ska jag prova de nya arbetskläderna, mannen ville jag skulle mangekänga (eller vad det nu heter) ;)


Sen blir det kvällskesella och Ensam mamma söker på burken. Innan jag somnar gott.


Imorgon är det vilodag från gymet. Men Icke från pw så klockan är ställd på 4.15 som vanligt.


Tjingeling!!!



1 kommentar:

  1. Men vad snygg du är nu då! Impad av den där "klyftan" med bröstmusklerna. :)

    SvaraRadera