torsdag 20 oktober 2011

Kanske Sveriges sämsta

Idag var det nog Sveriges sämsta benpass. 


Jag vaknade pigg och glad. Promenaden gick lite bättre än vanligt. Jag var riktigt laddad för ett benpass.


Igår sträckte jag baksida lår upp mot rumpa på en onödig sak. Men jag kände inte så mkt av det sen.


Men det fick jag känna av idag kan jag säga. 
Kropp och Knopp ville inte samarbeta. Det är sååå jobbigt när man vill så mycket och kroppen bara säger ifrån. 
Det är något man inte kan styra över. Först var det vissa övningar som inte gick alls pga sträckningen. 
Några övningar led jag mig igenom ändå. Och vadövningarna lipade jag mig igenom pga foten.


Var verkligen riktigt ledsen efter dagens pass. Fan jävla kropp jävel rent ut sagt.


Var och solade ikväll och pratade lite då med "Pt Johan"
Han sa några kloka och peppande ord till mig som fick mig att ändra tankesätt. Har inte alls tänkt så. 
Så nu känns det lite bättre :)


Annars idag så har träningen bestått av:


60 min pw
Gym Framsida ben,rumpa,vader
20min på steppen


Nu är det snart Robinson så jag ska bänka mig framför tv:n. Eller säger man bakom? Ja ja


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Härligt med personer kring en som är " energi-påfyllere"!
    Vakna pigg och glad med en bättre morgonpromenad; låter som en riktig hit!!
    Heja Petra!!!
    Ha en kanon-träningsdag idag!!!
    Krammis!!!

    SvaraRadera