söndag 16 oktober 2011

Sällskap

Jaha då var helgen slut då :( 
Men veckorna går ju ändå så fort så snart är det helg igen :)


Idag fick jag mycket trevligt sällskap både på morgonpromenaden och på gymet av Victoria

Vi rev av ett baksida ben, vader å mage pass. Jag har ju mitt program att följa så hon fick snällt följa det ;) 
Jag tycker att passet gick riktigt bra faktiskt. Kände mig stark och fick bra kontakt.
Men att stå i plankan i 2min blev lite värre. Fixade stå 1 1/2 min på tå men sista 30sek fick bli på knäna.


Efteråt fick jag snällt ställa mig på steppen i 30min. Trodde inte jag skulle fixa det men det gick med nöd och näppe.


Kom ju igång med träningen efter sjukdom i onsdags så här kommer veckans träning:


Ons: pw 60 min, Gym Rygg/mage, em 45min pw
Tors: pw 60min, Gym Framsida ben/rumpa/vader, em 45min pw
Lör: pw 60min, Gym Axlar/biceps, steppen 20min
Sön: pw 60min, Gym Baksidaben/vader/mage, steppen 30min


Ha en bra fortsatt söndag


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Plankan,hualigen! Jag fick stryk av mamma, hon stod 1.45 min. Jag gav upp efter 50 sek. (vi talar inte om att hon fyllt 68 år) Känns bra att du fixade morsans tid:-) kul att träningen går bra. Jag hoppar på godisförbudet.....
    Kram

    SvaraRadera