tisdag 25 oktober 2011

Check

Idag har jag lite att checka av på min lista som rullar i huvudet.


Men dagen började med en pw på morgonen. 
Sen har jag idag varit på poseringsträning med Fina Minette. 


Alltså det måste jag öva mer på så det sitter.


Sen har jag varit i dansbutiken och beställt svart bikini. Den andra har jag ju färdig, men höll helt på att glömma den viktigaste. 
Men det var ju tur de hade tid med mig ;)


Sen har jag bokat tid för vaxning.


Ikväll gjorde jag min cardio på steppen istället för 45min promenad.


Och emellan har det varit jobb. Kontorsjobb. Fått in ett gäng provstäd och bokat fasta städ. Hann oxå med att dra en sväng här hemma med dammsugare, mopp och trasa.


Barnen är nattade så nu ska jag bara sitta ner resten av kvällen tills ögonlocken ramlar ner.
Klockan ringer 4.15 i vanlig ordning, så 


Natti natti



2 kommentarer: