tisdag 25 oktober 2011

Ångest

Oj oj oj vilken Ångest jag vaknade med imorse.


För det första var jag riktigt hungrig när jag gick och la mig igår, å nu inatt har jag hela natten drömt att jag har ätit och ätit och ätit. Allt från den onyttigaste maten till en massa choklad.


Så när jag vaknade var jag tvungen att tänka efter. Har jag gjort det igen?


Puh!!! Skönt det bara var en dröm.


Har varit ute på en pw som jag fick till ett riktigt bra tempo på. Var ju tvungen att gå bort allt jag ätit inatt ;)


Känns skönt att foten känns lite bättre. Tror det beror på fot och benmassagen jag får varje kväll av min Finaste S.


Mötte ett spöke på min runda oxå. Nädå det var bara Fina Victoria

Idag ska jag göra två spännande saker. Berättar om det ikväll :)


Chip Chop!!!

1 kommentar:

  1. Ja dessa matdrömmar dyker upp oftare och oftare tycker jag :P Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera