torsdag 27 oktober 2011

Snabbt inlägg


Blir en snabb uppdatering!


Igår var det ännu en bra dag. Jag kände att jag hade energi och kraft på gymet. 


Idag hade jag lite mindre energi, brukar ha det på torsdagar. Men Morgonprommisen gick ändå hyfsat. Och sen idag var det dax för ben och idag hade jag pt med Madde så det gick ändå bra tycker jag. Hoppas hon var nöjd med min insats ;)


Har även idag varit och fixat lite foundationprover. Onödigt att köpa en stor tub mörk färg som jag kommer ha en gång så vi får hoppas att de små burkar jag samlat ihop passar och att det räcker till tävlingsdagen.


Ps de är mörkare än vad bilden visar

Sen har jag köpt ögonskugga
Så nu kan jag bocka av det på måste listan. Kollade även lite på bling bling men hittade inget direkt som jag fastnade för så det tar jag en annan dag.

Handlade lördagens frukost idag oxå. Det vattnas redan i munnen. På lördag blir det mannagrynsgröt, smörgåsar, ägg och apelsinjuice.

Rensade bilen igår på lite skräp. Hittade det här:


Hoppas verkligen det var längesedan jag rensade bilen senast ;)
Kan förklara min gasiga mage oxå ;)

Imorgon är det vilodag. Kanske att jag tar morgonprommisen imorgon istället för på lördag morgon. Jag får se.

Tjingeling!!!





1 kommentar:

  1. Det rullar på bra ser jag:):) Lacerol är gott fast i lagom dos;)

    SvaraRadera