måndag 26 september 2011

Pussla

Ibland gäller det att pussla för att få allting att gå ihop. Och det är inte lätt alltid.


Lillpojken har blivit sjuk. Så 4.15 gick jag iväg på min pw, sen åkte S iväg till sitt jobb. 
Jag passade på att åka till gymet innan tjejerna gick till skolan. 
Jag tänkte att idag hinner jag bara styrkan. Men jag körde så snabbt och intensivt så jag hann även med mina 20min på steppen oxå. :)


Sen hem till lilleman. S kom sen hem vid lunch och jag kunde åka iväg på mina städjobb, är nu  hemma igen och S har fått åka iväg igen för att göra sista butiken. Så nu återstår bara att laga middagen.


Imorgon blir det oxå en pusseldag. Men allt går om man vill :)


Hoppas du haft en bra måndag!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Bra pusslat! Är imponerad! Jag tycker det är knöligt bara med mig själv o pojkvänn, men du klarar det gallant med en hel familj, eget företag o grejer. Hatten av!

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Ja det kan vara lite knöligt ibland. Men allt går om man vill och med lite planering och flexibilitet :)

    SvaraRadera