tisdag 27 september 2011

Morgondagens träning idag

Idag blir det typ samma pussel som igår. Lillkillen fortfarande sjuk. Hög feber, snuvig. Sover inte på nätterna. Men inatt tog min käraste han om honom.


Skulle haft vila från gymet idag, men imorgon är det fullt upp på jobbet så fick ändra om lite och köra morgondagens pass idag istället.


Så innan kl var halv nio så hade jag hunnit med morgonjogg 45min, gymet (rygg/mage) + 20min på steppen.


Nu sitter jag och servar lille Kid och dricker kaffe. S kommer hem sen och tar över så jag kan åka och utföra dagens städuppdrag. Och när jag kommer hem får han precis som igår åka och fortsätta jobba.


Inte konstigt man somnar kl nio på  kvällarna ;)


Ha en bra tisdag


Tjingeling!!!







1 kommentar:

  1. Hoppas lill killen mår bättre nu o ni får sova ordentligt om nätterna!!

    Kram kram

    SvaraRadera