tisdag 27 september 2011

Paket

Eftersom jag ingår i världen bästa Team Purefitness, så är det ju så att vi har ett bra samarbete med bla Olimp

Så därifrån beställer jag mina kosttillskott. Och idag anlände det.



Det var Deras underbart goda vassleprotein med smak av vanilj. 


Carbonox (snabba kolhydrater som jag tar efter träning.)


Och sist Thermospeed. Som ska öka fettförbränningen. Har aldrig testat något sådant innan så det ska bli spännande om det kan få fart på fläsket ;)



Eftersom jag körde morgondagens gymträning idag istället så blir det "bara" 60min pw imorgonbitti. Sen är det jobb resten av dagen som gäller. Och på kvällen är det föräldramöte om jag inte minns fel.

Nu ska jag sätta mig och bara ta det lugnt

Chip Chop!!!

2 kommentarer:

  1. Absolut bästa teamet!!
    Utvärdera grejjorna sen!!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, verkar som allt blev lite spegelvänt idag ;) eller kanske jag som är snurrig x) Gött med lite burnisar för dieten, jag är som bekant förespråkare av sånna :D

    SvaraRadera