onsdag 28 september 2011

Från dåligt till bra

Åh den här natten har nog varit den värsta sen Kid föddes. 
Han har gnällt,skrikigt eller gråtit varje kvart hela natten. 
Så när jag såg att kl var 3.45 så stängde jag av alarmet som skulle ringa 4.15 för att jag skulle tagit i en PW. Men jag orkade inte. 


Tog mig iallafall till jobbet och som tur var kom jag hem i skaplig tid så jag kunde ta mig en liten powernap och en joggingtur på 45min innan middagen och föräldramötet. Så dagen slutade ju ganska bra ändå. Håller alla tummar och tår nu att jag vi får sova inatt.


Fick oxå ett mycket trevligt mail idag eller mer än trevligt förresten, finns inte ord för det ens. Från coachen


Tjihooooo mer säger jag inte ;)


Kramelikram

1 kommentar:

  1. Härre-Jisses vilken Hjältinne du är!
    otroligt starkt gjort att gå PW även dins sömnlösa natt och en lang arbetesdag!!!
    heja-heja Petra!!!

    SvaraRadera