söndag 11 september 2011

Inte som jag tänkt....

Igår kväll när jag och S hade varit och hyrt film och köpt godis som vi skulle mysa med i soffan. 


Ja då ringer telefon och min store pojk har då vurpat med sparkcykel. Så det blev till att åka direkt till akuten. 


Slutade med övernattning där. Han fick sprucken läpp, ont knä och en lätt hjärnskakning. Så de kollade honom hela natten. Tog blodtryck varje timme så någon sömn har det inte varit direkt. 
:(
Men tur att det ändå inte var värre.


Men jag har nog världens bästa man :)


Först kom han sent igår kväll till sjukhuset och lämnade mitt godis, han vet hur viktigt det är ;)


Sen imorse kom han med min dietfrukost. För där har de inte gröt och ägg. Han till och med plockade med kanelen som jag alltid har på gröten.


Nu mår V bättre och han ska ta det lugnt några dar


Chip chop!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar