lördag 10 september 2011

Viktkontroll + formbild

Idag är det Lördag = fridag, men även viktkontroll.


Vart ingen höjdare denna vecka. Men inte upp iallfall.


Vågen visade 62,7 -0,3


Så enligt Coachen var det lite för lite. Så nu läggs det i en högre växel. 
Jag ska lägga till 20 min cyckling, stepmaskin eller gåband efter gymet 3dagar/veckan. Utöver den andra cardion jag har. Men ingen ändring på kosten som tur är ;) Så jag känner mig lugn. 


Blir till att träna lite fortare de dagar så jag hinner med bara, men det löser sig. Allt går om man vill.


Idag var det Axlar och Biceps som fick sitt på gymet. Ett helt ok pass med lite vila, körde på helt enkelt.


Nu tjatar barnen om lördaggodis så jag får väl lyfta arslet ur soffan och åka till affären.


Ha en bra Lördag!!!


Kramelikram


Var inte lätt att ta bilder idag med en liten krabat springades runt benen typ ;)




6 kommentarer:

  1. Snygging!!! Vilken sötnos Som kikar fram!!

    SvaraRadera
  2. Ser grymt bra ut!
    Ha en bra lördag du också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är riktigt bra bilder Petra! Formen är ju viktigare än vågen och din form är KILLER!! Jag är så sjukt imponerad och inspirerad av dig!

    SvaraRadera
  4. Det SER i alla fall jättebra ut! =)

    SvaraRadera
  5. He-He.. rolig bild där dottern tittar in i datorn, liksom;)
    Grattis med veckans nergång! Du ser grymt bra ut, Petra:)

    SvaraRadera