söndag 11 september 2011

Bläää...

Egentligen ska jag nog inte skriva ett inlägg nu för jag är trött, sur, känner mig världelös, orkeslös, negativa tankar. 
Men jag ska försöka hålla mig och inte skriva allt för mycket negativt.


Min plan hela veckan har ju varit att jag skulle köra 45 min på crossen i morse och senare träna styrka. Men det blev som det blev igår kväll så det var ju bara att glömma.


När vi kom hem så hade jag lust att bara slänga mig i sängen och sova med tanke på nattens icke sömn. 
Men jag åkte till gymet och körde baksidaben, vader, mage.
Blev bara mer och mer irriterad över hur dåligt det gick. 
Tårarna kröp fram när jag skulle försöka mig på "finnen". Men jag gjorde mitt bästa och körde klart passet.


Sen var det det här med crossen. Vi kommer inte överens det funkar lixom inte och att jag var helt slut i knopp och kropp gjorde ju inte saken bättre. 
Så jag hoppade upp på bandet istället och gick med lutning. Orkade inte 45min höll på att falla ihop. Blev väl ca 35min.


Så just nu har jag bara lust att dra något gammalt över mig och skita i allting. 


Over and Out





5 kommentarer:

  1. Du är grymt duktig, som klarar av att kämpa vidare även om du har ett stort sömn-underskudd!!
    Men det känns som det är viktigt att du ska få bra sömn nu så du inte sliter för mycket på din kropp.
    Heja heja heja dig, du är hur grym som hälst!!!
    Krammis:)

    SvaraRadera
  2. Kom att tänka på detta citat när jag läste ditt inlägg:
    "Vem som helst kan ge upp, det är den enklaste sak i världen. Men att härda ut när alla andra skulle ha förståelse om du bröt ihop, det är sann styrka". (Gandhi)
    Lägg denna vecka till handlingarna, imorgon är det ny dag & nya möjligheter. Du fixar detta! Jag tror på dig.
    Btw... Hoppas att lillkillen är bättre efter gårdagens olycka.
    Kram/ Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ush vad jobbigt när det är så där..! Men himla bra krigat av dig! Go, go! :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag vill ge dig pepp och energi!! samtidigt vet jag att när man är nere måste man få vara det, för att samla krafter. Jag vet att du kommer komma upp igen och köra vidare. Det kommer kännas annorlunda nån dag snart, det är jag säker på!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack Alla sötisar :) Era kommentarer värmer :)

    SvaraRadera