torsdag 29 september 2011

Autopilot

Nu är det Autopilot på. Trodde det skulle bli en bättre natt i natt. Eftersom Kid verkade lite bättre i går på dagen. Men icke....


Alltså att jag kan stå rätt upp och ner är ett under känns det som. Blev ingen PW imorse, funkar lixom inte när man inte har fått sova nånting. De senaste nätternas sömn går att räkna på en hand.


Men min plan är att jag kommer få sova inatt och därför skjuter jag upp dagens PW tills imorgon då jag egentligen har vila.


Men jag har iallafall varit iväg och kört ben. Jag körde på så gott jag kunde. Och får väl vara nöjd med dagens insats.


Ska iväg sen när S kommer hem och jobba lite. Sätter mig i soffan nu och kollar på film med lilleman och hoppas på att han somnar en stund för då kanske jag oxå gör det ;)


Tjingeling!!!



6 kommentarer:

  1. Jag är så djupt imponerad! Jag har svårt att få ihop min deff och träning och sömn och mat och då har jag inga barn att ta hand om! jag är så imponerad!

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara till att köra på. Antingen fixar jag det eller så stupar jag.....

    SvaraRadera
  3. Sova måste man, bra prioritering tycker jag...! Hoppas nu att lillemannen kryar på sig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Behöver du pepp så hojta till så skickar jag =)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får sova gott inatt! Sweet dreams!:)

    SvaraRadera
  6. tack söta rara, räcker med att läsa din blogg så blir jag peppad :D

    SvaraRadera