torsdag 22 september 2011

Från betong till fjäder

Igår morse var benen som betong när jag gick pw. Kändes som jag aldrig skulle ta mig fram. Men jag tog mig runt så klart. Men tungt och mörkt var det.






Tränade rygg och mage igår. Tyckte det gick bra.


På kvällen tog jag mig ett hett bad 


Efter badet fick jag fotmassage av älsklingen. Och tänk vad det gjorde susen. :)
Idag var benen som fjädrar på pw:n. Underbart :D

Igår när jag sa till Lina att jag skulle bada, blev hon lite avis. Det närmsta bad hon kom var det här ;)


Å idag var det en annan liten söt sak som tog sig ett bad


Idag har det tränats ben. Och det kändes kanon. Hade energi hela passet igenom och kände mig stark.
Det är bara nu i eftermiddag som benen är mos igen, men det betyder ju bara att jag gav dem en omgång idag.

Det märks tydligt att jag ökat cardion. Är konstant hungrig. Så jag hoppas verkligen att det ger restultat oxå, så det är värt allt lidande ;)
Ja jag vet att det är självvalt. Men det ska bli så spännande å se vad kroppen kommer formas till.

Ha en bra kväll!!!

Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar