fredag 23 september 2011

Hungrig

Hungrig har jag varit hela dagen, just nu är jag någorlunda mätt eftersom middagen ligger i magen. Men längtar redan till kvällsmålet.


Å imorgon är det Lördag. Och då får det fyllas på med lite xtra :)
Ska på kalas så då blir det säkert mycket gott. Hoppas på att det finns negerbollar, för det har jag varit sugen på de senaste dagarna ;)


Idag har det varit vilodag både från gym och cardio. Men imorgon är det på det igen. Dagen kommer börjas med en 60min pw. Får se om jag får med mig gubben min, det är ju alltid trevligt med sällskap även om det kanske inte går riktigt lika snabbt ;)


Mannen i mitt liv :)

Nu är han iväg och hämtar min store pojk på stationen. Sen blir det fredagsmys för barnen. Själv ska jag ta min keso och titta på Idol.

Ha en underbar kväll!!!

Kramelikram





1 kommentar:

  1. Hoppas du har en fin dag idag och får fyllt på lite extra och känna dig nöjd:)
    Ha en skön lördag:)

    SvaraRadera