tisdag 20 september 2011

Då var det upp igen ;)

Skrev ju  igår om berg och dalbanan. Och det är så sjukt. 
Idag vaknade jag på toppen humör och jag har haft typ värsta energin. Mer sådana dagar åt mig ;)


Dagen började med en morgonjogg på 45 min. Sen vart det frukost och iväg en sväng till life där jag tränade lite posering och höga klackar. Har vilodag idag från gymet.






Sen vart det lite jobb och vi hade med oss bästa Carro idag. Hon ska lära sig städa ;)


Idag var det dax för den sköna massagen. Allt annat än skönt är det. Men ska man bli fin får man lida pin. Jag går på flexmassage på sportlife backaplan där jag har bästa Titti. Tack Titti för idag :)


Jag kör bindvävsmassage och sen kör hon igenom min rygg som är full av knutar och grejer. Men det blir bättre och bättre. Idag hörde man riktigt hur de knöts upp liksom.


Imorgon är det studiedag så dagis å skola är stängt. Tur man har en sån gullig svärmor som kommer och ställer upp. Så jag kan iväg och jobba några timmar.


Nu blir det Keso och Idol :D


Kramelikram



5 kommentarer:

  1. Din form är verkligen amazing!! Så imponerad av dig!

    SvaraRadera
  2. Fin bild!:)
    Oj, den där bindvävsmassagen undrar jag på vad är för en teknik... är det något son lignar idrottsmassage tro? Eller är det något helt annat....?

    SvaraRadera
  3. Du kämpar på bra vännen... härligt med dagar då humöret är på topp. Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera