tisdag 13 september 2011

Back On Track

Idag är det mycket mycket bättre.


Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer både här och på fb. De värmer och får en att se allt lite ljusare. Och man ställer sig lite utanför sin kropp och ser på allt och förstår då att man inte kan vara 100% hela tiden.


Det är mycket som ska klaffa. För det första är det sömnen. Den är viktigast för mig. För lite sömn lika med vrak.
Och det är inte så lätt att ta igen den heller när man har barn. 


Och jag tänkte i söndags när jag hade lite väl kort stubin på barnen, att Näää nu skiter jag i det här. Detta ska inte gå ut över dom.
Men efter den goda sömnen jag fick söndag till måndag och sen inatt. Så känns allt mycket bättre igen så nu kör vi på igen. :)


Jag tog eget iniativ till att vila igår istället för idag, för att knopp och kropp skulle få hämta sig igen. Ingen ide att köra när det var som det var då är det bättre att vila och köra ordentligt när allt känns bra igen.


Så idag har det körts:


60min PW innan frukost
Gymet Bröst + Triceps och efteråt 20 min på stepmaskinen.


Och allt kändes sååå bra :)


Nu sitter jag med färg i håret ska lägga lite på brynen oxå. Inte samma färg då ;)


Kramelikram


Bild från i lördags



4 kommentarer:

  1. Oooooooo muskliga tjej!:)
    OjOjOjOj.... vad det ser SÅÅÅ bra ut på bilden, Petra!!!
    Give me Five!!;):):):)
    Heja-heja-heja!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka på banan... Vi är ju inga maskiner och ibland kommer livet emellan. Det viktiga är att vi inte förlorar siktet på målet, även om vägen blir lite krångligare ibland. Vi ses på söndag! =)

    SvaraRadera
  3. Ja de går upp och ner, men sömnen som du säger är jätteviktig. Skönt att det känns bättre nu. Ses på söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra att du lyssnade på din kropp!! Hoppas detvör bättre med sonen nu!

    SvaraRadera