torsdag 15 september 2011

Dagarna springer iväg

Hej hej!!!


Dagarna bara springer iväg å jobben de trillar in. Idag kom jag inte hem förrän ca 18.00 och det hör inte till vanligheterna kan jag säga.


Träningen rullar på som den ska och allt känns jättebra. Och träningsvärken finns både här och där. Gött :)


Igår tränades det här:


60 min powerwalk
Gympass rygg och mage + 20 min på steppen


Idag har det tränats:


Gympass ben (fokus framsida), rumpa och vader + 20min på steppen.
Det kändes lite tyngre idag på stepmaskinen efter att ha kört ben.


Imorgon är det vilodag. Då blir det "bara" jobb från morgon till kväll.


Å så är det FREDAG :D 
Å efter fredag kommer LÖRDAG = fridag :)


Kramelikram









3 kommentarer:

  1. Åå jag längtar oxå till lördag!! Har haft ett sjukt sockersug dom senaste dagarna!!

    Ha en bra kväll!! Kramen

    SvaraRadera
  2. Tack söta du :)
    Ha en bra helg nu när den smyger sig på! Kramar

    SvaraRadera
  3. Låter härligt alltingen;)
    Kram:)

    SvaraRadera