torsdag 11 augusti 2011

Vilodag

Idag har det varit en HEL vilodag. Ingen cardio och ingen styrka. Det var skönt. Men ack så hungrig jag varit idag. Äter ju ännu mindre kcal på vilodagarna och det kändes kan jag lova.


Men jag känner mig redan taggad till morgondagens pass :D
Då är det Axlar och Biceps som ska få jobba.


Fick kvitto idag på gårdagens benpass. Gött
Och det är lite mer normal träningsvärk inte sån där som jag fått det senaste då man knappt kunnat gå på 5dar ;)


Annars idag har det varit jobb. Ett provstäd på ett kontor och sen plockeliplock. Vi kom hem tidigare än väntat så jag åkte faktiskt hem och sov ca 30-40min innan jag hämtade barnen. Man får ta alla tillfällen som finns. Det går ju i 110 varje dag.


Nu längtar jag tills kvällsmålet, är hungrig ;P


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



1 kommentar:

  1. He-He:) Hoppas du överlevde vilodagen;) och att du får ett härligt pass idag med axlar och biceps:) Go, go Petra!!:)

    SvaraRadera