fredag 12 augusti 2011

Pinnar

Hej hopp!!!


Idag har det tränats Axlar och biceps


Ett bra pass med en del övningar som jag inte kört ngt direkt innan så idag blev det att känna på vikterna. Men hade bra kontakt på de flesta övningar :)


Men jag tycker att mina armar har försvunnit :( Ser ut som två pinnar....


Hungrig har jag varit idag och speciellt i eftermiddag innan middagen. Och i vanliga fall brukade jag alltid se fram emot fredagskvällar med lite fruktsallad och mörk choklad. Men blir inget sånt idag.


Så mitt fredagsmys fick istället bli en åktur med min kärlek på HD:n
Och under åkturen kände jag att jag fick energi tillbaka.


Men blev lite kallt den sista biten så det fick bli ett HOT bad efteråt. Och nu slappar jag i soffan i väntan på att lägga det sista barnet. Sen blir det kvällsmål. Lääääääängtar....


Imorgon är det en stor dag. Det är första vägningen sen dietstart. Ska bli spännande att se om det hänt ngt på dessa dagar.


TJIPP TJOPP!!!



3 kommentarer:

  1. Men du... det var ju meningen att dina armar skulle bli lite mindre... =) så bra jobbat med det!

    SvaraRadera
  2. nepp! inget har försvunnit! du är skitsnygg och har muskliga armar- också!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja det är sant Johanna ;)

    Emelie jag upplever det så iallafall. Men när jag går ner i vikt så är det ju armarna som blir smala först, om ändå lår, höfter och rumpa kunde försvinnna först ;)

    SvaraRadera