fredag 26 augusti 2011

Fredagsmys och fredagsmus ;)

Då var det äntligen FREDAG!!!


Igår var vilodag. Men idag var det dax igen. Och det var Axlar och biceps som fick smisk. 
Först kändes det sådär men blev bättre och bättre under passets gång.
Och på jobbet sen var det jobbigt att lyfta armarna.


Barnen de sitter och äter fredagsmys, själv har jag fått mitt fredagsmys på Hojjen :D
Någon fredagsmus blir det inte heller för det är den röda veckan ;) He he he.....


Imorgon är det dax för vägning. Känns nervöst. Jag känner mig så svullen, förmodligen för att jag är i fel vecka. Så det känns som det inte har hänt ngt när det gäller vikten. Men vi får se.


3 Positiva


* Jag blir mättare och känner mig inte hungrig efter en kvart längre
* Vi fick idag in två nya jobb där provstäd hade gjorts i onsdags :)
* Jag och Lina fick beröm nu ikväll av en kund. Att han är såååå nöjd med oss och att vi är sååå duktiga :)


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram


Lite spänningsbilder ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar