onsdag 24 augusti 2011

Flyter på

Började morgonen med en morron promenad, det var riktigt mörkt när jag började gå men ljusnade ganska snabbt.



Efter frukost var det dax för pass nr 2 
Ben på gymet

Det gick väldans bra tycker jag. Som alltid nu för tiden. Fick in mkt bättre teknik på frontsquat så det kändes skönt.

Allt flyter på mkt bra nu. Träningen går bra, Inga problem att ta sig upp på mina morronprommisar. Är inte så där hungrig, sover gott. Men sen att jag somnar tidigt på kvällen, det är en annan sak ;)

Nu till ngt äckligt (om du orkar läsa vidare)
Vi var och provstäda ett hus idag och helt plötsligt hör jag Lina skrika och springa upp för trappen. 
Då hade hon hittat en megaspindel när hon dammsög. Och som sagt den var riktigt STOR
För stor för att döda, å ta i den och slänga ut den finns inte på världskartan. 
Sen tänkte vi att om vi slänger en mössa över den så vi vet vart den håller hus. Nä den var så stor så då hade hela mössan gått iväg. Och vem utav oss skulle sen plocka av honom mössan?
Inte jag iallafall.

Så vi städade nerevåningen med ögonen på spindeln hela tiden. Så även om vi skulle få städet så vet i fan om vi vågar dit igen ;)

Den var mkt större än på bilden. Jag lovar

Nu blir det soffhäng

Kramelikram


4 kommentarer:

  1. Oh Jisses, vilken äcklig spindel-jävel!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!äsch-äsch-äsch!!!!!!!!!!!!!
    har gåshud på hela kroppfn nu!!!!!!!!
    Äsch-äsch-äsch-äsch!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Å fy vilken stor spindel, förstår att ni hade ögonen på den hela tiden!

    SvaraRadera
  3. Aaa fy vilken spindel!! Huuuaa mig!! Såg att du la upp bilden på FB o ådömde talat fick jag ont i magen av den. Usch vilken bjässe! Ögon i nacken all the time liksom :-)

    SvaraRadera
  4. Hahaha "då hade mössan gått iväg", hade ni kunnat filma o lägga upp på youtube i så fall ;) :D

    Härligt att det tuffar på med träning och diet. En dag närmare målet varje dag...! :D

    SvaraRadera