lördag 27 augusti 2011

Vägning och massage

Då var det lördag och dax för vägning. Jag hade ju på känn att jag inte skulle hoppa av glädje denna vägning. Eftersom jag har mens och det sägs ju då att man går upp lite. 
Så vikten idag stog på 64kg alltså +- 0


Men det är bara till att hoppas på att det är bättre siffror nästa vecka. 


Efter vägning var det morgonpromenad, sen frukost, lite taggning för att sen åka till gymet och köra baksida ben,vader och mage. Tycker jag fick till ett riktigt bra pass. 
Hade mycket energi och fick bra kontakt.
Trots att jag fick ändra om lite i planerna eftersom det jag hade tänkt köra först var upptaget, så jag fick börja med något annat istället. 
Får lite kaos i hjärnan men det gick ändå ;)


Sen var jag iväg på massage. Så underbart underbart underbart ont gjorde det. Jag hade beställt mixmassage i 120min så en riktig genomkörare blev det kan jag lova. Men det var välbehövligt.


Nu står magen rätt ut efter kvällens tacos, sen blir det film och lite godis. Har ju varit så sugen på sött hela veckan så nu får jag lov att stilla det lite. 


Ha en bra lördag


Kramelikram




På morgonen stog inte magen rätt ut, då såg den OK ut ;)

5 kommentarer:

  1. Härligt med lite ätardag då och då x) Ibland går man ner mer och ibland mindre, nya siffror nästa vecka :D Go, go, go..! :)

    SvaraRadera
  2. Du ser ju stenhård ut redan!!!! bra där!

    SvaraRadera
  3. Fantastisk muskulös mage!!! Grymt kämpat!!

    SvaraRadera
  4. Siffror hit å dit kolla din mage!! Wow!!

    SvaraRadera
  5. Tack sötisar :)

    Ja magen är jag nöjd med, det är väl neråt sen som blir den största utmaningen ;)

    SvaraRadera