tisdag 23 augusti 2011

Det vände som tur var....

Idag trodde jag det skulle bli en dålig dag, för det började med att jag vaknade av att tjejerna var vakna de satt och lekte med barbie. Hallå kl 4 på morgonen.


Sen var det svårt att somna om. Sen var V arg som ett bi, och när jag ska backa ut från parkeringen höll jag på att backa in i en bil som kom.


Men sen iväg till gymet och började dagens pass som idag var rygg och mage. Då vände det som tur var. Jag fick nya krafter och passet gick riktigt bra. :) Och resten av dagen har flytit på bra.


Och kvittot har jag fått från gårdagens pass med Coachen Och det gillas så klart.


Annars har det varit jobb. Plock och städ. Hann oxå med en liten solning.


Morgondagen börjar med PW så jag får inte glömma ställa klockan på 4.30.


3 Positiva saker med dagen:


* Har inte haft några hungerattacker idag :)
* Att dagen som började dåligt, plötsligt vände till något bra :)
* Att jag har go träningsvärk från gårdagen :)


Kramelikram






3 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas ni får en helt underbar kväll!!

    SvaraRadera
  2. Trevligt inslag med dagens 3 positiva... Fortsätt med det! =)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att kroppen börjat vänja sig till nya matrutinerna!
    Du ser helt grymt bra ut på chins- bilden. Fantastiska muskler som syns fram bredvid ditt linne!!

    SvaraRadera