torsdag 18 augusti 2011

Efter regn kommer solsken

Nä fick dåligt samvete att jag gnäller om att jag är hungrig, det är ju frivilligt. Finns ju faktiskt dom som får nöja sig med 1dl ris/dag.


Så efter gnäll kommer positiva tankar. Snabba vändningar va? ;)


Kan bero på att kvällsmaten är i magen. 


Har bestämt mig för att fokusera på det positiva, så varje dag ska jag skriva ner tre positiva saker som hänt/känslor för dagen.
(Kanske kommer ngt gnäll ibland) ;)


Tre positiva saker med dagen:


* Jag har en svidande, grym, ond, skön träningsvärk i lår och rumpa
* Jag har fått jobba med världens bästa Lina
* Jag har bokat en tid för Massage :)


Tjingeling!!!



3 kommentarer:

  1. He-he... duktigt kämpat!!
    helt rätt; vända om på tankarna! Starkt!!
    Härligt; du är nu värd en Massage varje dag dessutom;)
    Oslagbart med goda arbeteskompisar och vänner:):)
    Träningsverk i lår ovh rumpa är BÄST, yaaay;)
    Fina tjejer på bilden;)

    SvaraRadera
  2. Härligt..! :D Och idag är det dessutom Fredag!! ;)

    SvaraRadera