torsdag 18 augusti 2011

Så hungrig!!!

Måste gnälla lite.


Jag är så hungrig och trött. Är pigg och mätt efter frukost och har då bra energi. 
Men efter lunch går det utför. Orkar ju ingenting. 
Och konstant hungrig. Det har inte ens gått 2v på dieten. Och så mkt mindre äter jag ju inte. 
Trodde jag skulle vänja mig fort. Hur fan ska jag klara det här?


Ja ja bara till att härda ut. Tänker på målet hela tiden, jag är ju envis, det måste bara gå.


Jag har iallafall redan planerat vad jag ska äta till frukost på lördag.
Jag älskar egentligen min gröt, men har sedan i måndags varit så fruktansvärt sugen på scones. 
Så på lördag får det bli naturell youghurt med egengjord musli och nybakta scones så det så.


Idag har det varit vilodag. Har bara jobbat. Både för 25etimmen och storepicker. Så lite ombyte utanför bilen blir det då. ;)



Ha en bra kväll!!!


Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Kämpa på Petra!! Du är starkare än toget!;):):)
    Lördag får du en god fruckost, den förtjänar du nu!!!
    Duktigt och starkt kämpat!!!
    GO Petra!! Go-Go-Go!

    SvaraRadera
  2. Ibland kan de hjälpa att gnälla. Liksom få ur sig saker! Men vet inte om du ska kalla det gnälla Kanske mer konstatera upplevelser och känslor! Jag tror visst du kommer klara detta Och det ingår att vara hungrig! Fast kanske inte så hungrig....? Kanske upplägget går att korrigera? Eller så behöver kroppen mer tid att anpassa sig? Hur som helst är det inte gnäll och du är inte ensam och just sånt här är ju så bra att få diskutera! Vi är många som ror i samma typ av båt!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Annelise: Tack för dina ALLTID peppande kommentarer :D

    Em: Ja det är skönt att gnälla lite ibland ;) Fast att man vet att det finns de som har det värre.
    Mitt stora pms problem börjar alltid vid ägglossning fram till mens. Då jag kan bli en riktig bitch, och alltid mer sugen/hungrig. Vissa månader mer och vissa mindre. Så jag antar att det är det som spökar nu. Avvaktar och se :)
    Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera