fredag 19 augusti 2011

Grymt!

Är grymt nöjd med dagen pass idag. Har ju i och för sig varit väldigt nöjd med de senaste passen sen nya upplägget. 
Men idag kände jag mig xtra pigg. Fick bra kontakt och en pump som heter duga. Å en snygg ådra som pluppade upp och fastnade på bild. ;)


Idag är en bra dag. Antingen har jag vant mig eller så hjälpte det att gnälla lite igår. Eller så är det den berömda berg och dalbanan som alla talar om.


Och så 3 positiva saker för dagen:


* Det är Fredag!!!
* Jag känner mig inte svinhungrig och är inte så trött som jag varit de andra dagarna!
* Jag är grymt nöjd med dagens axel och bicepspass!



6 kommentarer:

  1. Ser GRYMT bra ut! Gött att det känns bra idag, det här fixar du lätt! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Inte kan man tro att du har fått 4 ungar!!! Schnyggo!! Ha en toppen kväll!! Kraam

    SvaraRadera
  3. Oooh-la-la vilka axlar som visas där på bilden! Grymt bra!:)

    SvaraRadera