tisdag 30 augusti 2011

Dagsform

Oj oj oj vilken träningsvärk jag har idag i bröst och triceps, så det kändes när jag idag skulle köra chins kan jag säga. Men det är gött, inte klaga.


Jag åkte till Life lerum idag på morgonen och skulle träna, men det var ingen där. Våran lilla teamkamrat Carro hade försovit sig.
(Hoppas du inte tar illa upp att jag berättar det) ;)


Men som tur är har jag och Lina Guldkort så vi kan träna på andra life anläggningar. Så vi åkte till Björkekärr och rev av ett hejdundrande pass. Det var rygg och mage för min del. 


Sen har det varit jobb resten av dagen. Städ och lite plock. Blev ett sent provstäd idag så när jag kom hem hade älsklingen fixat maten, och allt var rätt vägt :) Underbar man jag har.


Bjuder på en liten dagsformsbild på ryggen så här på kvällskvisten






Klockan nu ställd för imorgon bitti är det dax för en Morronprommis. Å efter det mosa BEN


Kramelikram

8 kommentarer:

  1. Haha jag lovar att det ALDRIG kommer hända igen! :D den paniken var ju ingen lek alltså :P
    Sjukt grym rygg btw! =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jiiiisses vilken brädd!! Bra jobbat!!!

    SvaraRadera
  3. Nu ser du ju riktigt hård ut:-)
    Själv har jag en satans träningsvärk som lär bli värre i morgon bitti, hualigen...hur står du ut. Jag är imponerad och avvis

    Kramiz
    Susse

    SvaraRadera
  4. Grym rygg Petra!
    Väldig musklig och fin rygg asså!!!
    Världsklass!!:):)

    SvaraRadera
  5. Ojojoj! Vilken snygg rygg...! :D (vet ju att den bra sen innan, men nu ser den absurt bra ut!)

    SvaraRadera
  6. Tack söta rara allihop. Blev lite lite överraskad själv, frågade S om han hade vidvinkel på kameran (eller vad det heter ;)

    SvaraRadera