måndag 29 augusti 2011

Ny vecka

Då var det ny vecka och nya tag. Började morgonen med morronprommis. Slog rekord idag, gick nästan 2min snabbare idag samma runda. En högre växel är ilagd ;)


Sen brukar jag ju träna på gymet efter frukost men fick ändra lite idag pga jobb. Så efter två städjobb men innan lunch blev det träning idag och det gick faktiskt kanon. Körde på efter schema och huxflux var jag färdig. 


Redan tänkte jag......


Det var bröst och Triceps idag som fick sig en omgång.


Men imorgon blir det som vanligt. Träning efter frukost och sen jobb. 


Ikväll börjar visst Robinson så det blir att titta på det och äta min keso. Sen är det natten typ.


Tjingeling!!!

1 kommentar:

  1. He-He-He... En Super-Promenad:)
    Härligt jobbat på PW`n!:)
    Go Petra!!!

    SvaraRadera