onsdag 31 augusti 2011

Mitt i veckan och vidgade vyer

Onsdag och mitten av veckan. Veckorna bara flyger iväg det är inte klokt.


Lina och jag vidgade våra vyer lite, vi åkte till Life majorna och tränade idag. (Carro, det var inte för att jag trodde du skulle försova dig idag med) ;)
Vi har visserligen varit där en gång innan. 
När vi kom dit var det låst, tänkte ett kort ögonblick att Nääää har man suttit i dessa bilköer och så är det stängt!!! 
Men nä då det var bara obemannat vissa tider så man fick dra sitt kort så kom man in :)


Det var Ben, vader och rumpa som mosades idag. Och det gick fin fint. Jag tror nog att det blir lite jobbigt att gå imorgon ;)


Imorgon är det vilodag och jag får lite lite sovmorgon imorgon :)


Snart robinson


Tjingeling!!!


Just det 3positiva (har glömt det några dar)


* Dagens braiga pass
* Uppfräschning av håret
* Mina nya trosor ;)

4 kommentarer:

  1. Härligt att känna att man gjort sitt i gymmet:)
    Bra jobbat & Heja-heja;):)

    SvaraRadera
  2. Gillar dina 3 positiva du tar med i inläggen, alltid bra att fokusera på de positiva sakerna :)

    SvaraRadera
  3. Ja, tiden tickar på fortare än man hinner med nästa. :o :)

    (sv om "ripped Fuel") Ja, men den är bra! I och för sig forsar ju kanske inte fettet av mig... och jag åt ju lite redan innan. Men jag märker skillnad! Även om det är små marginaler som flyttar sig så är det snabbt märkbart, därför jag vill rekommendera den :) Vet inte hur bra andra fettförbännare är, detta är den första och enda jag testat =)

    SvaraRadera
  4. Bra tips med 3 positiva saker.

    SvaraRadera