söndag 31 juli 2011

Svettigt pass och svettig städning

Ställde klockan idag så jag kunde åka och träna innan dagens jobb som var ännu ett flyttstäd. Fick med mig Lina till träningen oxå, det trodde jag inte ;)


Eftersom det inte blev ngn träning igår så hade jag denna vecka kvar rygg (bredd) och nedre, vader, baksida ben, rumpa, triceps och mage. Men jag visste att jag inte skulle få med allt så bestämde mig att iallafall köra baksida ben, lite rygg, och lite rumpa och vader. Så det blev det här:


Raka marklyft superset med bolllinrullning 3set
Goodmornings superset med ryggresningar 3set
Latsdrag till bröstet (breda) dropset 3set
Stående vadpress dropset 3set
Pulldown (som jag kallar det) dropset 3set
Liggande lårcurl dropset 3set
Vader i benpress dropset 3set
rumpspark dropset 3set
abbductor för utsida superset med "ptjohan special" i sittande benpress fokus på baksida


Det var nog allt tror jag. Det var inte mycket vila emellan kan jag lova. Riktigt svettigt var det.


Sen var det dax att bege sig till jobbet. Det gick snabbt och smidigt idag eftersom vi var 3st idag.


Resten av dagen ska jag nu bara ta det lugnt. Ev åka och handla.


Tjingeling!!!


Fredrik försökte ta lite bilder ;)


Alla sätt är bra :)



Tittut ur garderoben ;)

Men ge dig ;)





2 kommentarer:

  1. Ååh!!! Jisses, låter som ett hårt pass, ja!! Du droppar och doppar, grymt bra jobbat!!:)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Ja, så kan man också få ut grejer från en garderob. ;-)

    SvaraRadera