lördag 30 juli 2011

Lördagsgodis

Idag har jag varit iväg på flyttstäd. 
Men vi åkte fel först. Vi åkte dit vi ska imorgon fast vi trodde det var idag. 
Så det som vi trodde var imorgon som vi dessutom skulle vara 3 på var idag. Men vi var bara 2 idag. Så det tog sin lilla tid. SMART!!! 



Så när jag kom hem så var jag helt slut. Tanken var ju egentligen att jag skulle utföra dagens träningspass i kväll. Men ärligt talat så hade det nog ändå inte blivit något bra pass för jag var/är så trött. Så jag får lägga in lite rygg i morgondagenspass istället.

Så ikväll blir det en film och en STOR skål godis. För det är jag värd ;) 

Säger inte vad mitt godis vägde, men mitt och S tillsammans vägde 1,1kg

Ha en bra kväll!!!

Kramelikram




2 kommentarer:

  1. Mums! Ja den var du värd! Och den blir väl den sista på ett tag?!

    SvaraRadera
  2. Hi-hi; ja... det ser ju gott ut då!:) Klart du är värd den där stora hinken med godis!!!

    SvaraRadera