lördag 23 juli 2011

Omdöme

Hemma efter ett pass på gymmet. Blev senare idag eftersom vi sov till kl 10 ooops.... Kroppen har visst tagit semester ;)


Blev ett pass för rygg, mage och lite sida. Blev dessa övningar:


Sidan med hantel 3set. Istället för vila körde jag en magövning som jag inte vet vad den heter.
Goodmornings 3set. Emellan plankan
Kronböj/lyft 4set Emellan vanliga crunches
Breda latsdrag 4set
Smala latsdrag 4set
Pulldown 3set
Ryggresningar med vikt 4set. Emellan situps på lutande bänk


Bjuder på en liten formbild på ryggen


Avslutade med att utmana Jasmine med en rolig grej hon gjorde. Du hittar hennes video HÄR Tyvärr så filmade jag inte när jag testade idag. För det gick ju ganska bra faktiskt :)


Har idag testat Carbonox och Proteinpulver från Olimp som sponsrar vårat team PureFitness

Mitt omdöme på smaken blev så här:

Carbonox var god smakade frisk syrlig apelsin. Carbonox är för Er som inte vet ett kolhydrat koncentrat i pulverform Perfekt å snabbt efter träningen för återhämtningen.


Proteinpulvret var det godaste jag smakat när det gäller smaken vanilj då. Den var lite krämig, len, blev inga klumpar. Smakade helt enkelt utan att ljuga vaniljsås :) 



Tjingeling!!!

3 kommentarer:

  1. HiHi; det är bra det;) att kroppen tagit semester; såna oooops är hälsosamt HiHi:)
    Härligt med de goda smakarna, jag har samma produkt som dig fast chokladsmak på protinet och det smakar ju som värsta efterrätten!!:) Svingött, ju; kan schäka hela dan haha; nää bara skoja/ skåja eller vad fan det nu heter haha:)
    Ha en riktigt fin lördag!!!

    SvaraRadera
  2. Får nog ta choklad nästa gång då, då kanske man slipper sitt chokladsug lite ;)

    Ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  3. Jag instämmer med Annelise, chokladsmaken är riktigt god. Då får jag prova vanilj nästa gång. Har också en burk med carbonox, den står dock oöppnad, har inte vågat testa ännu. Det är svårt med nya märken och smaker, det kan vara himmel eller helvete så att säga. =) Ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera