fredag 22 juli 2011

Misshandlad

Ja man kan nästan tro att jag blivit det. 
Efter benpasset i onsdags så började det att växa en xtra muskel på armen som blev ungefär lika stor som en halv pingisboll. 
Nu har det lagt sig så nu är det bara ett stort blåmärke. Kanske inte syns så väl på bilden. Så kan det gå när man kör frontböj ;)



Idag har det tränats Axlar, bröst och triceps hann jag med me.

Hantellyft åt sidan 4set
Hantelpress 4set
Arnoldspressar 4set
Flyes i cc 3set
bänkpress i smith på lutande bänk 3set
Flyes med hantlar på lut.bänk 3set
Drag mot hakan i cc 4set
press i smith 4set
stång över huvudet supersettat med dips på bänk
Sög ur det sist ur axlarna med militärpress 3set

Gjorde mellan 9-12 rep/set

Annars har det varit jobb idag. Bara plock å inget städ.

Idag bröt jag mina rutiner. Blev inga tacos. Istället gjorde jag biffar med fetaost i som jag fått recept på av den HÄR Söta bruttan
Det var så gott. Åt färskpotatis och broccoli till. Och så lite sås gjord på stekskyet.

Ikväll blir det soffmys med en film och fruktsallad och en bit mörk choklad (om det finns ngn kvar)

Ha en bra kväll vare sig du sitter i soffan eller är ute i vimlet

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Oj, vilket pass! Långt och utfyllande med alla övningarna du kört! Jättebra jobbat!!
    Hoppas du hittade en chokladbit också till din fruktsallad;)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :D Japp det fanns ett par rutor kvar till fruksalladen :)

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt bra ut din rygg!!!

    SvaraRadera