söndag 24 juli 2011

Från omotiverad till köra järnet ;)

Idag när jag begav mig till gymet så var det mer en sån där känsla att jag går dit för att jag måste. Eller måste och måste det är ju ingen som tvingar mig ;)


Men när jag väl började köra så kände jag att nä nu ska det svettas. Så det blev ett pass med superset och minimal vila på ca 70 min.


Det blev det här:


raka marklyft supersettat med utfall i smith 4set á10-12 rep
Sittande vadpress med kickback (for the as) 4set á 8-10 rep
Liggande lårcurl med rumplyft 3set 8-10rep resp 40lyft/ggr
Sittande lårcurl med ett ben i taget med bollinrullning 3set á 10-12rep
vader i benpressen med stående enbensvadpress 3set á8-10rep
Sen avslutade jag med ett triset 
I sittande benpress fokus på baksida benen rakt fram 10rep utåt med fötterna 10rep och inåt med fötterna 10rep, sen direkt till abductor för utsida 20 rep, och sen till en maskin för rumpan 10rep
Körde detta 3 varv. Sen var ben, vader och rumpa ganska trötta.


Resten av dagen har jag bara plockat lite, handlat, målat med Kid mm.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



3 kommentarer:

  1. Skitbra pass, ju!! Vilken supervändning!! Strong' t!!
    Underbar bild!!

    SvaraRadera
  2. Grym bild!!!

    vilken lårmuskel!! nice!

    SvaraRadera