fredag 29 juli 2011

Fredag :)

Står här och har precis lagat färdigt maten och dukat fram, väntar bara på att S ska komma. Vad blir det för mat idag då?
Joooo Tacos :D


Jag kom iväg imorse till gymet. Det var bröst och axlar som gällde. Fortfarande dropset. Å attans vad slut jag blev i axlarna kunde knappt hålla i ratten sen. Körde ett snabbt pass på 60min så det blev det här:


press på lut.bänk i smith
Axelpressar
flyes på lut.bänk
Hantellyft åt sidan
arnoldpressar (fast det är inte det för jag har inget namn på det jag gör, vet inte ens om det finns ngt namn på den) ;)
Liggande kryssdrag i cc för baksida axlar
Sen gick jag till en bröst maskin och körde ut det sista där


Annars idag har jag varit iväg på ett litet jobb


Men nu blir det mat :)


Tjingeling!!!!

1 kommentar:

  1. Hardcore it is!!!:)
    Hoppas du hade en skön tacooos-kväll:)

    SvaraRadera