söndag 17 juli 2011

Hjälp vilken sovmorgon jag fick idag, sov till 10 åt frukost vid kvart i elva. Då brukar jag typ äta lunch ;)


Hade en trevlig grillkväll igår hos Lina och Magnus
Drack rosevin för första gången tror jag. Kan inte minnas att jag smakat på det innan men det smakade ju som alla andra viner.
Inget konstigt alls......


Annars idag vi varit i trollhättan och hämtas S bil. 
Sen i em/kväll så begav jag mig till gymet för att köra veckans sista pass ben och vader. Var inte ett dugg taggad. 
Att träna på em är inte min grej.
Men jag tvingade mig dit och bara körde på utan att tänka. Kan inte vara på topp jämt. Kvittot får jag imorgon em om passet var godkänt eller inte.
Körde iallafall dessa övningar
Raka marklyft 5set
stående vadpress i smith 4set
liggande lårcurl supersettat med utfallsgång 20st 4varv
sittande lårcurl ett ben i taget 3set
stående vadpress i maskin supersettat med enbensvadpress med mig själv som vikt 3varv
utfall i smith med bakre benet på bänk 3set
sittande vadpress 3set
avslutade sen med "ptjohan special" i sittande benpress med fokus på baksida supersettat med abductor för utsida 3varv


Sen åkte jag hem trött och lite lätt illamående.


Ikväll blir det bara mys med älsklingen, funderar på att hyra en film.


Ha det gött!!!


Kramelikram




Kid tyckte vi spelade för hög musik ;)


3 kommentarer:

  1. Hade oxå ett mindre bra pass idag, men men nya tag imorn. Japp lyxsvit it is :) hihi tror nog det ör ett likadant rum som ni tog. Men fint såg det ut att vara iaf :)

    SvaraRadera
  2. Låter som ett tungt pass iallafall, alle de övningarna där! Bra jobbat tjejen!!
    Spontandans och rose på sommarkvällen är fan mig grejen!! SommarMys!!

    SvaraRadera
  3. rose är ju typ världens godaste!!

    det där lät som ett grymt pass förresten!

    glad sommar!

    SvaraRadera