lördag 16 juli 2011

Har idag varit iväg och tränat rygg är nöjd med dagens pass. Hade ett bra flyt.


Började med att varva mellan chins sen direkt till chins i maskin så jag kunde få lite hjälp, och sen direkt till good mornings. Körde fyra varv.
Sen körde jag chins med smalt grepp först egna så många det gick och sen i maskin. Och sen kronböj körde även där 4varv.


Sen blev det lite för sidan med hantel varvat med mage
Sedan pulldown (om det nu heter det) varvat med mage


Avslutade sedan passet med ryggresningar med vikt


Nu ska jag iväg till halmstad och lämna tjejerna hos sin pappa. V är redan där.


Ikväll blir det grillafton hos Lina

Igår var det bara jobb hela dagen, rengjorde även en räkfrys å vi hittade en liten stackare som frös. För han hade mössa på sig ;)



Samuel hämtade sin HD igår
Så nu är det bara för mig att vänta på att han ska sätta dit en sadel till mig oxå så jag kan åka med :)


Har bokat hotell nu oxå till luciacupen. Jag tycker det är skönast att vara på plats istället för att fara fram och tillbaka. Men det är tydligen inte så många rum kvar eftersom vi fick ta ett mindre billigt rum. Men men det får vara värt det. Det ingår ju bla vip frukost på toppen. Inte för att jag kan njuta av den men Samuel kan ju ;)

Ha en bra lördag

Kramelikram






3 kommentarer:

  1. Hard core pass!! Starka starka muskulösa Petra!!

    SvaraRadera
  2. Fasen vad du kör! inte konstigt att resultaten kommer sjukt bra =)

    SvaraRadera
  3. Oh, spännande med bokat hotell också, den stora dagen kryper allt närmare! :D

    SvaraRadera