torsdag 28 juli 2011

Torsdag

= vilodag


Idag har jag bara verkligen haft semester. Jag sov så länge jag ville (fast det var inte så länge idag) Åt frukost med barnen i lugn och ro, bara tog det lugnt ingen stress. Inget jobb, ingen träning.


Jag å barnen åkte till Allum en sväng och handlade lite skor, nintendospel, liten pool till Kid mm.


Jag har träningsvärk i låren idag å lite i rumpan så passet igår tog bättre än jag trodde. Bra det!!!! :D


Imorgon ska det tränas igen, då hoppas jag komma iväg på morgonen. Det blir bröst och axlar som ska köras. Sen efter lunch har jag ett litet städuppdrag. Men sen är det Helg :)


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



5 kommentarer:

  1. Skönt med en HELT ledig dag! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en superhärlig dag, minst sagt! :) Gött med träningsvärk som dröjer sig kvar från från en "icke-vilo-dag", så man inte glömmer vad man håller på med ;) :D

    SvaraRadera
  3. Underbart med helt ledig dag, det var du definitivt värd!

    SvaraRadera
  4. Låter som du har haft en skön dag :-)

    SvaraRadera
  5. Låter som en mysig dag:)
    Hoppas du får ett gott pass imorgon bitti:)

    SvaraRadera