söndag 10 juli 2011

Försök 2

Skrev ett lång inlägg innan som försvann när jag skulle publicera det. Orkade inte skriva om det igen så här kommer en liten sammanfattning av vad jag skrev ;)


Idag sovmorgon till 9.30 har inget minne av när det hände sist.


Dagens träning: Vader, baksida ben och triceps


Igår var jag och S på Liseberg. Hur kul som helst. Men glömde dock ta bilder.


Ska snart hämta mina barn iallafall två. V ska vara kvar längre. Och  S ska åka och hämta lilleman hos sin farmor och sen sina barn som ska vara här 2 veckor.


Imorgon blir det vila från gymet. Annars flyter allt på som det ska. Efter att fått vila mån, tis, ons pga sjukdom så har jag ändå lyckats få in alla kroppsdelar på resterande dagar :) Så jag är nöjd med veckans träning trots allt :)


Ha en bra fortsatt söndag!!!


Kramelikram



5 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Allt går med lite planering. ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt när det ordnar upp sig med totala träningen för veckan även när det strular vissa dagar! =) Ha det så skönt på vilodagen imorgon! ;D

    SvaraRadera
  3. ...sjuk månd-onsdag, men hann med alla muskelgrupp endå, det kallar jag Superwoman!! Superkrafter som vanligt;) Skitbra jobbat av dig!

    Och du...att du glömde att ta foton på "Lisseberget";) måste vara ett jättekvitto på att ni hade det skitkul tillsammans! Gött, Gött hi-hi:)

    SvaraRadera
  4. Blir liseberg för oss i veckan då vi ska tilbringa tre dagar i Göteborg. :-)

    SvaraRadera
  5. Härligt!!! Då får Ni ha det så skoj :D

    SvaraRadera