tisdag 12 juli 2011

Tränar som en häst

Idag på morgonen så körde jag veckans första pass som blev rygg, baksida axlar, mage + 2 xtra övningar för axlar. Jag bara körde på övning efter övning.


Det kom fram en kille/man och frågade om jag jobbade där, för att han tyckte jag hade på mig en sats tröja när jag kom in.
Öh SATS? Jag tränar på Life ja ja
Nä sa jag. Sen sa han att jag tränar som en häst.


Bra eller dåligt? Ja jag tar det som en komplimang :)


Sen har det varit jobb resten av dagen. Var i Uddevalla idag i två butiker och plockade. Sen 1 butik i stenungsund. Sen hem för jag hade en klipptid kl 15
Och efter det hade jag ett städ kvar. Men Lina och jag avverkade det snabbt.


Imorgon blir en lugn dag. Har bara ett städ sen är jag LEDIG resten av dagen :)


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram


Jodå ngn ruta finns det nog där bakom
Var inte lätt att ta en ryggbild själv ;)




4 kommentarer:

  1. HaHaHa; rolig historie det där med samtalet med mannen som du berättade om:) Sen; ja, det är ett komplimang:):)
    HaHaHa; fick du till att ta den där bilden själv...!!! HaHa, jävla bra gjort!!! JätteFina muskler!!!

    SvaraRadera
  2. klart det är en komplimang!! äta och träna som en häst! Jihhaaa!

    SvaraRadera
  3. Tack A

    Ja visst är det så E

    Johanna jag tror inte jag har ngn självutlösare på iphonen tyvärr :(

    SvaraRadera