lördag 9 juli 2011

För mycket av det Goda!!!

Ibland blir det för mycket av det goda faktiskt.


Igår kväll när jag kom hem efter att skjutsat barnen så stod bordet dukat. Vi tänkte bryta rutinerna och unna oss lite annat. Det blev grillade revben, potatissallad, tomater, chips och vitlöksbröd.






Och lite senare Glass trots att jag var så mätt så jag kunde spricka.






Så jag kan säga det att jag är fortfarande mätt och mår illa när jag tänker på allt jag åt. Men trots det så har jag tvingat i mig min frukost, pdrink å banan efter träning och nu lunchen.


Idag var jag och tränade rygg och mage.
Det blev chins (först vanliga och sen negativa) 
pulldown (vet inte om det heter så)
smala latsdrag
Hantelrodd
sidan med hantel
rodd i maskin
sidan med vikt i ryggresningsgrejen
ryggresningar med vikt
Och så lite mage på det.


Det var vad som hanns med idag.


Tjingeling!!!







2 kommentarer:

  1. haha kanske kan bli lite galet när det är BF!
    Måste säga att jag älskar din humor förresten! din blog får mig att skratta så ofta!! Helt underbart med din energi oxå =)

    SvaraRadera